ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Τα έξοδα μεταφοράς δεν επιβαρύνουν τον αγοραστή εντός Ελλάδος
ή για αγορές μεγαλύτερες των 200€.

Τα έξοδα μεταφοράς / αποστολής είναι τα εξής:

Κύπρος - 15€
Βαλκάνια - 17€
Ευρώπη - 28€
Αμερική/Καναδάς - 35€
Ασία/Αφρική - 40€
Αυστραλία/Ωκεανια - 45€

Τα προϊόντα αποστέλλονται στη διεύθυνση την οποία μας υποδεικνύει ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του και συνοδεύονται πάντα από την απόδειξη πώλησης και το δελτίο αποστολής. Υπεύθυνος για την ακρίβεια των πληροφοριών αποστολής και παράδοσης της παραγγελίας είναι ο εκάστοτε πελάτης. H happym.gr δεν ευθύνεται για τη μη παράδοση της παραγγελίας εάν αυτό οφείλεται στην ύπαρξη τυχόν σφαλμάτων κατά τη συμπλήρωση της διεύθυνσης του παραλήπτη.

H happym συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ courier για τη γρήγορη και ασφαλή παράδοση των παραγγελιών στους πελάτες της. Από τη στιγμή της παραγγελίας, δεν θα μεσολαβούν περισσότερες από 2 - 4 εργάσιμες ημέρες εντός Ελλάδος μέχρι να λάβετε τα προϊόντα σας. Για αποστολές στο εξωτερικό θα μεσολαβούν από 5 - 8 εργάσιμες  ημέρες για τη παράδοση της παραγγελίας. H happym.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση παράδοση της παραγγελίας σας, σε περίπτωση όμως καθυστέρησης λόγω υπαιτιότητας τρίτων ή λόγω ανωτέρας βίας (π.χ. αντίξοες καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ), ουδεμία ευθύνη βαρύνει την εταιρεία μας.

Σε περίπτωση που παραλάβετε την παραγγελία σας και διαπιστώσετε ότι έχει συμβεί κάποιο λάθος, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας (μέσω e-mail ή τηλεφώνου) για να διευθετήσουμε άμεσα το πρόβλημα.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Αν, για οποιοδήποτε λόγο, επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής αγοράς για να προβούμε στην ακύρωση της.

Διαθέτετε, επίσης, το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που λάβατε εντός 8 ημερών από την παραλαβή του, αφού πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μας. Το προϊόν κατά την επιστροφή του θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Τονίζεται ότι ο πελάτης φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους σε μας, ενώ επίσης, βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής.

Σε περίπτωση που η πληρωμή του προϊόντος έχει γίνει ηλεκτρονικά μέσω του PayPal, το ποσό θα σας επιστραφεί με τον ίδιο τρόπο καθώς θα πιστωθεί στην πιστωτική σας κάρτα, αλλά θα υπάρχει μία μικρή παρακράτηση ίση με περίπου το 4 έως 5% της αξίας της αγοράς.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ

Επιστροφές και αλλαγές προϊόντων μπορούν να γίνουν εντός 20 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Για την πραγματοποίηση αλλαγής, θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

1. Να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας (μέσω e-mail ή τηλεφώνου) εκδηλώνοντας την επιθυμία αλλαγής και αναφέροντας το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε καθώς και το νέο που επιθυμείτε να αποκτήσετε. Σημειώνεται ότι το νέο προϊόν θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσης αξίας με το αρχικό που αγοράσατε. Σε περίπτωση που η νέα σας αγορά κοστίζει ακριβότερα από την αρχική, κατά την επικοινωνία θα σας προτείνουμε τρόπους για την κάλυψη της διαφοράς.

2. Εφόσον βεβαιώσουμε οτι το νέο προϊόν που επιθυμείτε να αποκτήσετε είναι διαθέσιμο, η happym.gr θα σας ζητήσει είτε να μας φέρετε το προϊόν που επιθυμείτε να αλλάξετε στη διεύθυνση μας (Στροφυλίου 41Α) ή να μας το αποστείλετε ταχυδρομικά στην παραπάνω διεύθυνση. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να φροντίσετε για την κατάλληλη συσκευασία του προϊόντος ώστε να μην υποστεί ζημιά κατά την αποστολή καθώς και για την ασφαλή μεταφορά του η .happym.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για προϊόντα που ενδέχεται να χαθούν ή φθαρούν κατά τη μεταφορά τους.

3. Το προϊόν κατά την επιστροφή του θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, αχρησιμοποίητο και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες. Αν διαπιστωθεί το αντίθετο, η happym.gr θα επιστρέψει το προϊόν στον αγοραστή και θα ακυρώσει τη διαδικασία αλλαγής. Μόλις παραλάβουμε το αρχικό προϊόν και το εγκρίνουμε για αλλαγή, θα σας αποστείλουμε τη νέα σας αγορά με τα απαραίτητα συνοδευτικά παραστατικά και με τους ίδιους όρους που πραγματοποιήθηκε η πρώτη αποστολή, δηλαδή ο αγοραστής επιβαρύνεται με τα έξοδα μεταφοράς και της δεύτερης αποστολής. Φυσικά, στην περίπτωση που έχετε επιλέξει να μας επιστρέψετε αυτοπροσώπως το αρχικό προϊόν τότε και η παράδοση του νέου προϊόντος γίνεται επί τόπου.

Σε περίπτωση που παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης προκειμένου να προβούμε στην άμεση αντικατάσταση του χωρίς φυσικά καμία πρόσθετη δική σας επιβάρυνση. Αν το συγκεκριμένο προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν είναι πια διαθέσιμο, θα σας ενημερώσουμε σχετικά προσφέροντας τη δυνατότητα αλλαγής της παραγγελίας σας.